dinsdag 20 december 2011

uit balans


De rebound van een maand geleden lijkt afgelopen dagen een trauma geworden te zijn. Ik ben heel gestresst gaan reageren op vage sensaties in mijn lichaam die ik niet kon plaatsten. Paniek!


Die rebound heeft een impakt gehad die ik nog niet verwerkt heb. Er gebeurde toen iets met mijn lichaam waar ik niet op voorbereid was en waar ik erg van geschrokken ben. Ik wist niet wat er met mij aan de hand was, raakte daar onzeker van. Mijn lichaam is toen uit balans geraakt en dat is nog niet hersteld. 
Die angst wat betreft mijn lichaam, die er nu voor zorgt dat ik zo uit balans ben, dat ik zo reageer op lichamelijke sensaties symptomen los van wat de symptonen kunnen zijn, zit er nog steeds in. Ik voel iets en meteen raak ik in de stress, opnieuw in paniek. Mijn lichaam gaat of op slot of het het gaat rare sensaties en signalen afgeven zoals opvliegers.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten